pátek 14. února 2014

Optimalizace webu (SEO) s myšlenkou

SEO (Search Engine Optimization)

optimalizace pro vyhledávače aneb co bylo včera, není dnes

Věčný boj dobra a zla. Všichni se derou dopředu ve vyhledávání, hlava nehlava, ať to stojí, co to stojí, klíčová slova, copywriting, PR, na první straně se zárukou, s garancí, skoro zadarmo - no jistě, vždyť ten kdo je na prvních místech ve vyhledávání v "Gůglu" nebo na Seznamu, má prachy, protože má zákazníky. Na druhé straně specialisté placení vyhledávači se každodenně snaží jakýkoliv náznak možného systému, jak se na přední místa dostat svojí pílí, nějakou fintou, chybkou v systému, to je jedno, prostě zlikvidovat. 

Jednoduché a logické. Jestliže se objeví taková možnost, jak se "zadarmo" dostat dopředu, proč by lidé a firmy investovali do PPC kampaní za tisíce prokliků, na které bůhvíkdo kliknul, miliardy peněz ročně. 
Tajemné sousloví SEO optimalizace znamená úpravu struktury webových stránek, zdrojového kódu a úpravu obsahu tak, aby se dosáhlo lepšího pořadí ve fulltextovém vyhledávání v obvyklých vyhledávačích.

Jednou dole, jednou nahoře, podle pohybů algoritmu a invence a inteligence zaměstnanců vyhledavačů. Mezi těmito extrémy, pomalu, potichu a nenápadně se dostává na přední pořadí stránka nějakého kohosi. Kdo to je? Co to je? SEO.

Ano je to človíček, který poctivě nandává na svoje stránky skoro každý den nové originální a původní texty, které vypotil svojí hlavou - blázen; svojí práci rozumí a umí o ní mluvit, takže i psát z patra. Práce ho baví a on se svým stránkám věnuje; je to přece jeho firma! Neustále umísťuje své stránky do dalších katalogů, komunikuje s ostatními a vyměňuje si s nimi zpětné odkazy ...

... nebo na to má dobrou firmu :)

Mějte se fajn ...

Ivo Vajc
777407300
ivovajc@seznam.cz
http://seo-design.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat