pátek 14. února 2014

Vytváříme web

Tvorba nového webu

SEO Design - tvorba webových stránek a eshopu
Při tvorbě nových internetových stránek je příprava tím nejpodceňovanějším, přitom nejdůležitějším faktorem celého procesu výstavby webu. 

Měli bychom si uvědomit, proč webové stránky vůbec chceme, jaký mají plnit účel, jak aktivně se jim budeme věnovat, jak mají vypadat, jaké mají mít funkce, kolik chceme investovat peněz ...

Chceme jednoduchý web pouze informativní, jednoduchý bez administrace nebo web, který splňuje náročné požadavky moderní doby, s přehlednou administrací, kterou budeme my nebo náš zaměstnanec spravovat, s původním designem, který upoutá na první pohled, a který nepustí pozornost potencionálního klienta do doby, kdy si všimne kontaktu na Vás a rovnou Vám zavolá? Ano, to chce každý. Je dobré si při plánování dostatečně uvědomit, co webová prezentace znamená, že je někdy štítem Vaší firmy, vizitkou a výkladní skříní stejně tak, jako jsou kamenné budovy a prostory Vaší firmy. Kolik peněz vydáváte měsíčně na výplaty zaměstnanců, odvody, pronájmy a telefony? Webová stránka Vám může ušetřit spoustu peněz, ale vyžaduje téměř každodenní péči. Tvorba webu je také práce. Peníze, vložené do výstavby webu, zejména do grafického návrhu, jsou jednorázové, ale bohatě se Vám vyplatí.

Přeji šťastnou volbu a když budete chtít poradit, ozvěte se ...

Ivo Vajc
777407300
ivovajc@seznam.cz
http://seo-design.cz/







2 komentáře:

  1. Díky za shrnutí informací. Já si planuju založit cestovní blog, jelikož Evropu máme s přítelkyní procestovanou křížem krážem. A tak nějak jsme se chtěli podělit o zkušenosti a zážitky z cest. Ale tvorba webu to zas není nic pro mě. Já spíš rád píšu. Tak by mě zajímalo jestli se vyplatí zainvestovat nějaké takovézkušenější lidi kteří vám udělají web na míru.

    OdpovědětVymazat
  2. Máte super blog. Sama už poměrně dlouho podnikám a v poslední době začínám pociťovat právě to, že by bylo super, kdybych měla i nějakou prezentaci na internetu v podobě webových stránek. Bohužel jsem ale zjistila, že právě tvorba webů je pro mě úplná španělská vesnice. Zkoušela jsem si web vytvořit přes několik nástrojů, které jsem našla, ale vidím to tak, že to nakonec asi budu muset nechat na někom, kdo tomu rozumí.

    OdpovědětVymazat